• Vejleding til websidens tilgængelighed
  • Link til forsiden
  • Send en mail til webmaster
  • Oversigt over hjemmesiden

Marthatøj med broderier

eks1

Patch til påsyning
se stort billede

eks2
Broderi til front
se stort billede
eks4

rygmærke
se stort billede

På utallige opfordringer, præsenterer bestyrelsen nu en storslået mulighed for, via din beklædning, at vedstå din tilknytning til Skonnerten Martha.

Flere kreative marthanere har bidraget med input til skabelse af et logo, som nu er omsat til flotte broderimønstre ved Jutta Carstensen, ”Havfruens Værksteder”, Vestre Havnevej 29B DK 5400 Bogense.

Dette tilbud er indrettet så Martha foreningen kun har PR- gevinsten ud af forholdet,så det er dig, kære marthaner,der skal agere reklamesøjle, forhåbentlig til stor glæde for dig selv og for vort ”skiv”.

Det er foreløbig muligt at få lavet LOGO til:

1. et broderi på ryg 250,- kr.
  2. et broderi på bryst 90,- kr.
  3. en løs Patch som foreningsemblem 90,- kr.
Eksempler på priser på udvalgte beklædningsdele uden broderi :
  1. Russel- Sweatshirt, 320 gr. /m2 250,- kr.
  2. Authentic- Sweatshirt 280 gr/ m2 188,- kr.
  3. Mens Hoody- Sweatshirt med hat 225,- kr.
  4. Gold Label T- shirt 215 gr/ m2 69,- kr.
  5. Osaka Shoftshell 315,- kr.

De velkendte sømands busseronner haves på lager i rød og blå, spørg om pris med broderi.

!!!Alle priser er incl. moms.

Den enkleste metode til at komme i gang er at vælge sig et stykke beklædning via en af de samarbejdspartner ” Havfruens Værksteder” anviser på sin hjemmeside, www.havfruens.dk oplyse valget til Jutta Carstensen,( husk art, størrelse og farve på varen samt angiv hvilke broderier du ønsker), det fungerer bedst ved at maile til Jutta, bed om en samlet pris. Hun kan evt. kontaktes på telefon efter 16.30.

Forsendelsen vil blive ledsaget af en faktura som også omfatter leveringsomkostninger, desuden der skal forventes nogen ekspeditionstid, da Jutta samler op i portioner.

Farven på broderiet, blå på skrift og rød på motiv, er kendte farver, som har været anvendt i Martha foreningen i mange år. Der kan vælges andre farver, hvis standardfarverne passer dårligt til beklædningens farver, dette efter nærmere aftale med Jutta Carstensen direkte. (Evt. prisafvigelse)

Der kan broderes på egen beklædning (næsten alt), men du skal selv tage ansvar for evt. uheld undervejs i processen, hvis beklædningen bliver skadet.

p.b.v. John K.

Forrige side: Sponsorer     Næste side: Martha beklædning/effekter