Vejledning i kontingentbetaling

Indtil udgangen af 2023 har foreningen benyttet PBS betalingsservice til betaling af kontingent. Dette er nu ændret. Fremadrettet opkræves betalinger via betalingskort som f.eks. Dankort, Visa eller MasterCard.

Hvorfor denne ændring? Beslutningen om at skifte betalingsmetode kommer som en respons på de stigende priser forbundet med kontingentopkrævning via PBS/Nets og den igangværende udfasning af det nuværende opkrævningssystem. Ved at flytte opkrævningen til vores medlemssystem, håber vi at kunne frigøre nogle midler til vedligeholdelse af vores fælles skib.

Sådan gør man! 

Nyt betalingskort?
Hvis fejlen skyldes, at du har fået nyt betalingskort eller ikke har fået det registreret, skal du gøre følgende:

  1. Log ind på “Medlemslogin”.
  2. Trykke på menupunktet “Økonomi”.
  3. Trykke på menupunktet “Kortoplysninger” under rubrikken “Betalingskort” i menuen til venstre.
  4. På denne side trykker du på knappen “Skift kort”.
  5. Indtast derefter kortoplysninger på dit nye betalingskort og tryk “Opret abonnement”.
  6. Godkend med NemID / MitID.
  7. Når det er udført skal du følge “Vejledning: Udfør betaling – Forsøg igen” fra punkt 3.

Fejl i betaling – Forsøg igen?
Hvis fejlen skyldes et midlertidig problem kan du prøve følgende:

  1. Log ind på “Medlemslogin”.
  2. Klikke på menupunktet “Økonomi”.
  3. Vælge punktet “Betalinger” under afsnittet “Betalingskort” i menuen til venstre.
  4. Vælg fanebladet “Afbrudte” oppe i toppen.
  5. Klik på knappen “Forsøg igen” ud for fejlet betaling.

Hvis det driller? 

Hvis du oplever udfordringer eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Enten til Sejladskontoret: Jørgen Groskopf, sejlads@skonnertenmartha.dk, mobil 2084 9180

eller til Kasserer: Finn Svendsen kasserer@skonnertenmartha.dk, mobil 6172 7238